نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار بیماری با کراتینین سطح 5.4 چگونه به بهبود عملکرد کلیه

چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه بیمار بیماری های کلیوی با سطح کراتینین 5.4؟ بیمار بیماری کلیوی، آن سخت است برای بهبود عملکرد کلیه، به ویژه برای بیماران با آسیب جدی کلیه است. اما بیمار با سطح کراتینین 5.4، کلیه آنها در حد متوسط ​​آسیب دیده است، بنابراین هنوز هم وجود دارد یک فرصت برای بهبود آن، اگر چه آن سخت است.
در درمانگاه، کراتینین 5.4 در مرحله 4 بیماری کلیوی است. در این مرحله کلیه بیمار اند در حد متوسط ​​آسیب دیده است، اگر درمان نشود، این بیماری را به ارومیه (شناخته شده به عنوان بیماری کلیوی end مرحله) به سرعت در حال سقوط.
با این حال، کراتینین 5.4 است در مرحله اولیه مرحله 4، پس نیز وجود دارد باقی مانده برخی از عملکرد کلیه به نکروز نمی رود کاملا. بنابراین اگر بیمار می تواند این شانس را به درمان منظم را، عملکرد کلیه خود را می توان به برخی از خاص بهبود یافته است.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه بیمار با سطح کراتینین 5.4؟
یک پزشکی به خوبی شناخته شده چینی، که به نام میکرو چینی Osmotherapy پزشکی وجود دارد، آن را تا اثر قابل توجهی در بهبود بیماری کلیوی. با کمک این درمان، افراد با سطح کراتینین از 5.4 می تواند یک شانس برای جلوگیری از دیالیز توسط بهبود عملکرد کلیه را دارند.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
شما می دانید این درمان دارای چهار عمدتا توابع، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و رگ های خونی بزرگ شود. توسط کسانی که چهار توابع، آن را نه تنها می توانید کلیه reaming از آسیب بیشتر محافظت اما همچنین می تواند کلیه های آسیب دیده تعمیر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام زیر را ترک کند، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهبود عملکرد کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: